Wielka Brytania: Lidl w zamierza wejść na rynek zakupów online

0
LIDL Supermarket by Bambizoe (CC0 1.0)

Brytyjskie media podają, że niemiecka sieć dyskontów Lidl planuje w Wielkiej Brytanii dołączyć do walki o klienta robiącego zakupy online. Pomimo widma tzw. twardego Brexitu, popularna niemiecka sieć zamierza zwiększyć swój udział na brytyjskim rynku handlowym.

Klienci Lidla w Wielkiej Brytanii wkrótce będą mogli kupić artykuły spożywcze za pomocą komputera. Niemiecki dyskont przekazał, że testy nowej platformy internetowej do zakupów już trwają.

Celem sieci tanich sklepów jest “chęć pozyskania nowych klientów i zwiększenie sprzedaży” – przekazano.

Decyzja wpisuje się w nową politykę Lidla na Wyspach. Na początku roku przedstawiciele dyskontu poinformowali, że zamierzają prowadzić bardziej agresywną ekspansję w Wielkiej Brytanii i “przenieść się z obrzeży do centrów miast”.

Lidl otworzył swój pierwszy brytyjski sklep w 1994 roku i obecnie posiada w sumie 760 sklepów. W ciągu najbliższych 5 lat liczba placówek ma się jednak zwiększyć do 1 000.

Szacuje się, że sprzedaż online Lidla ruszy na początku przyszłego roku.

Źródło: londynek.net