Cadbury usunęło wszystkie słowa z opakowań czekolady

0
Marka chce zwrócić uwagę na problem samotności wśród starszych osób

Na półkach sklepowych, w niektórych brytyjskich supermarketach, pojawiły się czekolady marki Cadbury w opakowaniach, na których nie widniały żadne słowa. Nie był to żaden błąd przy produkcji. Był to świadome działanie marki, która chce zwrócić uwagę na problem samotności wśród starszych osób.

W ramach swojej nowej akcji społecznej marka Cadbury usunęła wszystkie słowa oraz grafiki, pozostawiając jedynie część swojego znaku graficznego. W ten sposób firma angażuje się w pomoc na rzecz starszych osób, które zmagają się z samotnością.

Z każdej sprzedanej czekolady w „pustym” opakowaniu, marka przekaże część pieniędzy na konto organizacji charytatywnej Age UK, która pomaga seniorom. Cadbury w ramach swojej akcji zachęca też każdego, by widząc samotną starszą osobę na ulicy, podejść do niej i zapytać o samopoczucie, czy też po prostu chwilę porozmawiać.

To nie pierwsza akcja marki Cadbury – w ramach tegorocznego Dnia Niepodległości w Indiach stworzyła czterokolorową tabliczkę czekolady, której celem było promowanie różnorodności wśród tamtejszego społeczeństwa.

Źródło: NowyMarketing