Wzrosła liczba pozytywnych opinii na temat szkockiej służby zdrowia

0
Jeane Freeman by Scottish Government (CC BY-NC 2.0)

Liczba osób korzystających z serwisu, na którym można wyrazić zdanie oraz opinię w zakresie opieki zdrowotnej, dzieląc się doświadczeniami zdobytymi podczas kontaktu ze służbą zdrowia, osiągnęła rekordowy poziom – a pozytywne opinie wzrosły o 25%

Od marca 2015 r. odnotowano skumulowany wzrost o 345% liczby widomości opublikowanych na stronie dotyczącej opinii o opiece służby zdrowia. Daje to ludziom możliwość podziękowania pracownikom i podkreślenia, co było dobre, a co można poprawić w zakresie służby zdrowia.

W 2018 r. na stronie internetowej udostępniono łącznie 3 529 artykułów, a liczba opinii pozytywnych od społeczeństwa wzrosła z 47% w 2015 r. do 72% w 2018 r. Do chwili obecnej zaplanowano lub dokonano prawie 200 zmian dzięki wniesionym opinia i uwagom.

Sekretarz zdrowia Jeane Freeman powiedziała:

“Nasi pracownicy opieki zdrowotnej wykonują świetną robotę. Opinia pacjentów odgrywa kluczową rolę, pomagając uzyskać informację, na temat ciężko pracującego personelu zapewniającego wysoki poziom opieki, który koncentruje się na dobrej komunikacji i spersonalizowanym podejściu”.

“Jesteśmy zdeterminowani, aby pójść dalej i nadal uczyć się na podstawie opinii pacjentów i ich rodzin, abyśmy mogli ulepszać nasze usługi i zapewniać oczekiwany wysoki poziom opieki.”

Gina Alexander, dyrektor Care Opinion Scotland, powiedziała:

“Cieszymy się, że opinia o opiece zdrowotnej nadal jest wykorzystywana przez ludzi do dzielenia się różnymi historiami na temat ich doświadczeń związanych ze zdrowiem i opieką społeczną w Szkocji i że reagują na nie szybciej niż kiedykolwiek”.

Źródło: news.gov.scot