Magazyn Square

Reklama McDonald’s oburzyła Brytyjczyków. Sieć przeprasza

Reklama McDonald’s oburzyła Brytyjczyków. Sieć przeprasza

Reklama McDonald’s oburzyła Brytyjczyków. Sieć przeprasza
Maj 17
10:29 2017

Od ubiegłego tygodnia brytyjscy telewidzowie mieli okazję oglądać nowy spot reklamowy najpopularniejszej na świecie sieci typu fast food.

Trwająca 1,5 minuty reklama bazuje na dialogu matki i syna. Kobieta, zapytana przez chłopca, opowiada mu o zmarłym tacie. Niestety – żadnej z cech ojca mały nie potrafi przypisać do siebie. Nie potrafi grać w piłkę, nie cieszy się powodzeniem u dziewczyn… nawet jego dłonie są za małe!

Matka z dzieckiem dochodzą do restauracji McDonald’s. Tu okazuje się, że ulubioną kanapką chłopaka jest Filet o Fish! Dokładnie tak, jak w przypadku ojca!

Reklama jest wzruszająca, ale odniesienie się do śmierci rodzica w promocji kanapki, rozwścieczyło konsumentów. Widzowie zaczęli dzwonić do brytyjskich instytucji ds. etyki mediów, domagając się zdjęcia reklamy z anteny.

Pod wpływem protestów sieć zdecydowała się na zaprzestanie dalszej emisji reklamy oraz wystosowanie przeprosin wobec urażonych widzów.

Spot możecie obejrzeć pod TYM LINKIEM! Tym, co myślicie o tego typu promocji, podzielcie się z nami na Facebooku!

(kmk)

Share

Powiązane Artykuły

Polub nas na FB

Krzyżówka Luty nr 14

Kursy walut

Kursy walut w eGospodarka.pl
Notowania
29-05-2017
Kurs
( PLN )
Zmiana
EUR 4,1794 - 0,02%
GBP 4,7987 + 0,09%
USD 3,7371 + 0,33%